18 håls uttråkad

Oooooj vad fantastiskt tråkigt det är att spela minigolf.
Men jag låtsades att jag gillade det...pedagogiskt ni vet.
Alek tröttnade o tappade tålamodet vid hål 13.. då tog vi bullpaus ;)
 
 
 
Sebbe ville inte med så han fick vara hemma.
Gjorde nåt jag aldrig gjort förut. Jag låtsades att der blev oavgjort... egentligen vann jag med typ 5 poäng eller nåt o vägrar låtsas förlora ;) men med tanke på Aleks vinnarinstinkt o tro på sig själv lät jag det bli oavgjort :o
 
För övrigt tke jag det var dyrT. 25 kr för Alek... helt rimligt... 50 kr för mej totalt orimligt...birde vara 25 kr för alla. Dessutom var de som jobbar där snurriga o inte så jävla serviceminded... hatar sånt. typ som på Barnens ö. Hallå det är barn ni har med att göra.. var trevliga ?!!!!!
 
Aja nu e det gjort
. Kanske jag bara behöver spel skiten en gång till i år eller nåt ;)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Elin Gåhlin:

Håller med! Minigolf är verkligen så tråkigt!

Svar: Ja minigolf.. o bowling... ;)
Jennie